טרייד אין קלנועיות

טרייד אין קלנועיותמעונינים להחליף את הקלנועית בדגם חדש ומשופר? הקלנועית הנוכחית לא עונה על כל הצרכים שלכם ואתם מעוניינים להשתדרג? החלפת קלנועית במסלול טרייד אין יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם.

השיקולים להחלפת קלנועית

קיימים שיקולים רבים להחלפת קלנועית, החלפת קלנועית תיהיה החלטה נבונה בהתבסס על השיקולים הללו:

  • חידוש הטכנולוגיה מתפתחת מהר ובכל שנה יוצאים דגמי קלנועיות חדשים שמציעים מגוון שיפורים ואמצעי בטיחות ונוחות שעולים על הדגמים הישנים.
  • שינוי בצרכים שינויים במקום המגורים או באורח החיים יכולים לדרוש מכם לנהוג למרחקים גדולים מבעבר, דבר שידרוש מכם קלנועית מהירה יותר ובעלת טווח נסיעה ארוך יותר.
  • שדרוג רכשתם קלנועית פשוטה וכיום אתם מעוניינים ויכולים להרשות לעצמכם קלנועית טובה יותר? אין סיבה להתפשר! שדרגו את הקלנועית הישנה בחדשה.

בעסקת טרייד אין מבוצעת החלפה בין מוצר שנמצא ברשותכם, במקרה הזה קלנועית, למוצר חדש, בדגם חדיש יותר בדרך כלל. למעשה, אתם מוסרים את הקלנועית שברשותכם לחברת הטרייד אין ובתוספת תשלום כספי מקבלים קלנועית חדשה ומתקדמת.

עסקת הטרייד אין משתלמת מאד מכמה סיבות:

  • זמן אם ברצונכם להחליף את הקלנועית הישנה בחדשה ללא עסקת טרייד אין, תאלצו תחילה למכור את הקלנועית הישנה, תהליך שעלול לגזול זמן יקר ולא מבטיח שתקבלו תמורה משביעה תמורת הקלנועית המשומשת. בעסקת טרייד אין תחסכו את זמנכם ותבצעו את התהליך בקלות ובמהירות.
  • עלות כאמור בסעיף הקודם, התשלום אותו תקבלו בעת מכירת הקלנועית הישנה עלול להיות נמוך משקיוויתם ומחירה של קלנועית חדשה יהיה יקר ברוב המקרים. אם אין בידכם אפשרות מימון משתלמת יותר, עסקת טרייד אין בדרך כלל תחשב את מחירה של הקלנועית הישנה על פי מחירון הוגן וקבוע מראש.
    כמו כן, עסקות  טרייד אין נעשות על פי רוב בתנאים מועדפים ועל כן מחירה של הקלנועית החדשה יהיה נמוך יותר בעסקה כזו, דבר אשר יקטין משמעותית את סכום הכסף שתצטרכו להוסיף.

בישראל עסקאות טרייד אין לקלנועיות מוצעות אצל מרבית המשווקים המוכרים וברוב המקרים תיהנו מעסקה הוגנת, תנאי תשלום נוחים וקלנועית חדשה ונוצצת.

רוצים לדעת עוד? כל המידע על ליסינג קלנועיות

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715448

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר