כסא גלגלים ממונע – חשמלי

כסא גלגלים ממונע - חשמליגולת הכותרת בתחום כסאות הגלגלים הוא כמו כיסא גלגלים ממונע-חשמלי. ההבדל בין כסא גלגלים ממונע לכסא גלגלים כיסא גלגלים ידני הוא עצום והופך את כיסא הגלגלים החשמלי למוצר טכנולוגיה מסייעת מבוקש ויקר.

כסא גלגלים ממונע-חשמלי הוא כסא גלגלים שמונע על ידי מנוע חשמלי מובנה ומאפשר תנועה חלקה, מהירה ונוחה בהרבה מכיסא גלגלים ידני. ההנעה של כיסא הגלגלים היא קדמית, אחורית או הנעה מרכזית בכיסאות גלגלים בעלי שישה גלגלים, כאשר השיטה הנפוצה ביותר היא הנעה אחורית. למעשה כסא גלגלים ממונע-חשמלי מציע ביצועים דומים לקלנועית, אך הוא קטן ובעל יכולת תמרון גבוהה יותר.

הנהיגה בכיסא גלגלים ממונע-חשמלי נעשית על פי רוב בעזרת מוט היגוי שנשלט על ידי הידיים, אולם קיימות מגוון מערכות שליטה עבור מוגבלויות שונות שמאפשרות לנהוג בכיסא באמצעות הסנטר, הפה, העיניים ותנועות הראש.

כסא גלגלים ממונע-חשמלי קיים במגוון רחב של דגמים והוא מותאם בדרך כלל לשימוש בבית או בחוץ, למרות שניתן לבצע התאמה לשני הצרכים יחד. כמו כן קיימים כסאות גלגלים חשמליים מיוחדים כמו כסא גלגלים שנוסע על חול או כסא גלגלים שעולה מדרגות.

יתרונותיו של כסא גלגלים ממונע-חשמלי

היתרונות של כיסא גלגלים ממונע-חשמלי הם רבים:

  • נוחות כסא גלגלים חשמלי מאפשר תנועה מהירה יותר מכסא ידני. כמו כן, מגוון מערכות ההיגוי המותאמות מאפשרות שימוש עצמאי בכיסא גלגלים עבור אנשים שלא יוכלו להשתמש באופן עצמאי בכסא גלגלים ידני, בשל נכות או לקות.
  • בטיחות כסאות גלגלים ממונעים מצוידים על פי רוב במגוון רחב של עזרי נוחות ובטיחות, כגון: מוטות למניעת התהפכות, מערכת היגוי בטוחה ומערכת חשמלית למניעת פצעי לחץ שמאפשרת להטות את המושב אחורה תוך שמירה על זווית קבועה בין המושב למסעד.
  • התאמה אישית עבור אנשים שמבלים את מרבית זמנם בכיסא גלגלים קיימת חשיבות גבוהה להתאמה אישית של הכסא. כסא גלגלים ממונע-חשמלי מאפשר מגוון התאמות רחב בהרבה מחברו הידני, גם בשל יכולתו לשאת משקל גבוה יותר וגם בשל התחכום הטכנולוגי שכרוך בייצורו.

החסרונות של כיסא גלגלים חשמלי מעטים ביותר ונעוצים בעיקר במחירו היקר ובגודלו, שגדול יחסית לכסא הגלגלים הידני. עם זאת, לא ניתן להתעלם מהיתרונות המוחצים של כסא גלגלים ממונע-חשמלי על פני כסא גלגלים ידני.

עם כל זאת, כאשר מדובר במשתמש זמני או שימוש נדיר בכיסא אין צורך בכיסא גלגלים ממונע אלא ניתן להסתפק בכיסא גלגלים ידני.

אולם, עבור אנשים שמבלים את מרבית חייהם בכיסא גלגלים ירוויחו איכות חיים גבוהה בהרבה משימוש בכסא גלגלים ממונע-חשמלי.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715448

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר