5 טיפים לרכישת קלנועית

5 טיפים לרכישת קלנועיתאת ההגדרה של קלנועית סביר להניח שאתם מכירים: כלי רכב חשמלי, לו שלושה או ארבעה גלגלים, רצפה וכידון או הגה המיועדים לכיוון הרכב ולתמרון באמצעותו. סביר להניח שאתם מודעים לכך שהקלנועית נועדה בעיקרו של דבר להקל על התנועה של אנשים שמתקשים להתנייד באופן פיזי, בין אם עקב פגיעה גופנית, נכות, זקנה או כל דבר אחר.

אנחנו כאן כדי להסביר לכן שגם כאשר אתם יודעים שאתם או מישהו הקרוב לכם חייב להצטייד בקלנועית, יש עדיין מספר החלטות חשובות שנדרש מכם לקבל. האתגר שלכם הוא למצוא קלנועית שהתפעול שלה פשוט, שמשתלבת היטב בשגרת החיים של אלה שמצטיידים בה ושנשמרת לאורך שנים עם מינימום תקלות. אז איך בדיוק רוכשים קלנועית? הנה חמישה טיפים מועילים.

1. הגודל כן קובע

בין הקלנועיות השונות ניתן להבחין בלא מעט אופנים, כאשר משתנה עיקרי הוא הגודל שלהן. ראשית, יש לראות מהו מספר האנשים שיכולים לשבת על גבי הקלנועית, מספר שצריך כמובן להתאים למספר האנשים שאמורים להשתמש בה בפועל.

דגש חשוב אחר הוא על המימדים הפיזיים של הקלנועית, שישפיעו למשל על אפשרות התמרון באמצעותה: אם צריך לעבור בסמטאות צרות במסלול המיועד של הקלנועית, חייבים שהגודל שלה יאפשר מעבר שכזה.

2. מאפייני הנסיעה

בהתחשב בעובדה שהקלנועית הופכת לכלי התניידות ותחבורה מרכזי, אי אפשר לרכוש אותה מבלי שיודעים בדיוק מהם מאפייני הנסיעה שהיא אמורה לבצע. זה מתחיל עם המהירות המקסימלית של הקלנועית, שמגיעה לכמה עשרות קילומטרים אך עם הבדלים בין דגם לדגם – חשוב לראות בדיוק מהי המהירות, ולחשב תוך כדי את זמן הנסיעה הצפוי על פי המרחקים המשוערים.

טווח הנסיעה שמאפשרת הקלנועית ללא טעינה הוא קריטי גם כן, מאחר והוא יגדיר את הפונקציונליות שלה במידה רבה. אם למשל נדרש לעשות עד מקום העבודה מספר קילומטרים גדול יותר מאשר מה שמאפשרת הקלנועית ללא טעינה שלה, ברור כי היא לא הפתרון שאמורים למצוא.

3. אפשרויות האחסון

הבחירה צריכה להיות בקלנועית אשר ניתן להעביר ממקום למקום בקלות יחסית, פונקציה של הגודל ושל המשקל שלה. מכיוון שבחלק מהמקרים נדרש לקחת את הקלנועית על גבי רכב או לאחסן אותה לפרקי זמן מוגדרים, יש המעדיפים דגמים מתקפלים של קלנועיות. מימדי הבית והרכב של האדם, יחד עם הצרכים הנקודתיים שלו, צריכים להשפיע על הבחירה מהבחינה הזו.

4. יצרנית הקלנועית

הקלנועית מקבלת תפקיד חשוב בשיפור איכות החיים של מי שמצטייד בה, ולכן חשוב לוודא שהיא עומדת בדרגות האיכות הגבוהות ביותר. יש בדרך כלל יחס הדוק בין המוניטין של הגורם שמשווק את הקלנועית לבין האיכות שלה – למשל מבחינת תחזוקת הקלנועית והאופן בו היא נשמרת לאורך זמן ללא בלאי.

במעמד הבחירה של הקלנועית מומלץ לברר כמה שיותר על החברה שמספקת אותה, למשל מבחינת שנות הפעילות שלה בתחום, מגוון הדגמים שהיא מספקת וכן הלאה. גם את הגורם ממנו רוכשים את הקלנועית צריך לבחון בזכוכית מגדלת, בייחוד בהתחשב בעובדה שהוא אמור לספק בהמשך שירותים חיוניים עבור הקלנועית עצמה (תיקון, תחזוקה וכן הלאה).

5. המחיר

מחיר דגם טוב של קלנועית הוא לא מבוטל, ומכאן שחייבים לשים לב היטב לתג המחיר. יש לראות מהם ההבדלים בין מחירי הדגמים השונים: פעמים רבות מה שיקר יותר יהיה איכותי יותר, אך מנגד יש דגמים משובחים שמגיעים עם תג מחיר נוח.

מה שחשוב לא פחות לעשות הוא לברר האם ניתן לקבל סבסוד מסוים של הקלנועית, מגורמים דוגמת הביטוח לאומי, משרד הביטחון ואחרים. הסבסוד הזה הופך את הנטל הכלכלי שברכישת קלנועית לפשוט הרבה יותר.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715448

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר